2011-11-16

Pintzela ta kuxina


Kaixo lagunok:
Gaurko sarrera honetan, beste blog interesgarri bat aipatuko dut. Blog honen izena pintzela ta kuxina da. Bertan, nire arreta deitu duen sarrera bat aurkitu dut, eta bertan iruzkin bat utzi dut. Sarrera horretan, artea irakasteko metodo berriztatzailea azaltzen da. Gai honi buruzko informazio gehiago nahi baduzue egin klik argazkiaren gainean eta pintxela ta kuxina blorgean sartuko zarete. Eskerrik asko zuen arretagatik eta hurrengora arte.



Argazkian nire iruzkina irakurri ezin denez, sarrera honetan kopiatu dut:
Kaixo Joneee!!! 
Nik ere arte hezkuntzari buruzko blog bat idatzi dut eta zuk argitaratu duzun sarrera honek nire arreta erakarrik du. Izan ere, oso interesgarria iruditu zait metodologia berri hau. Honetaz gain, txertatu duzun bideoa egokia da proiektu hau hobeto ulertzeko.

No hay comentarios: